Забележителни цитати от забележителни жени

Обичам хората с чувство за хумор. Обичам и шегите, които мъжете и жените правят едни за други. В крайна сметка, създадени сме да живеем заедно и макар че понякога някои хора (предимно мъже) забравят какво дължат на жените (си), възхищавам се на духовната сила, на волята и на невероятното чувство за хумор на жените, които въпреки всичко продължават да ни обичат.

Попаднах на една чудесна колекция от забавни и мъдри цитати на наистина забележителни дами, които преведох и споделям с вас тук. Насладете им се!

Най-трудните години в живота са между 10 и 70.

Хелън Хейс (на 73 г.)

***

Нещата ще станат много по-зле, преди да станат по-зле.

Лили Томлин

***

Мъж гинеколог е като автомонтьор, който никога не е имал кола.

Кари Шоу

***

Засмей се и целият свят ще се засмее с теб. Разплачи се и ще си плачеш само с приятелките.

Лори Куслански

***

Старостта не е място за глезени момиченца.

Бети Дейвис

***

Мъжът трябва да направи това, което трябва да направи. Жената трябва да направи онова, което той не може.

Ронда Хансъм

***

Всеки път, когато затръшна вратата пред реалността, тя влиза през прозореца.

Дженифър Ънлимитед

***

Каквото и да прави една жена, тя трябва да го направи два пъти по-добре, за да я смятат поне наполовина толкова добра. За щастие, това не е толкова трудно.

Шарлот Уитън

***

Тридесет и пет е възрастта, когато най-накрая успяваш да си събереш мислите в главата, а тялото ти започва да се разпада.

Карин Лешен

***

Опитвам се да поемам дните един по един, но понякога няколко дни ме нападат наведнъж.

Дженифър Ънлимитед

***

Ако не можеш да бъдеш добър пример, ще трябва да станеш ужасно предупреждение.

Катрин Еърд

***

Когато бях малка, бях изпратена в училище за бавно развиващи се за цели две години, преди да разберат, че в действителност бях глуха. И те наричат МЕН бавно загряваща!

Кати Бъкли

***

Не се обиждам от вицове за тъпи блондинки, защото не съм тъпа. А не съм и блондинка.

Доли Партън

***

Ако високите токчета бяха наистина толкова чудесни, мъжете също щяха да ги носят.

Сю Графтън

***

Когато жените са депресирани, те или ядат, или ходят по магазините. Мъжете нападат друга държава.

Илейн Буслър

***

Зад всеки успешен мъж стои една изненадана жена.

Мариън Пиърсън

***

В политиката, ако искаш нещо да бъде казано, потърси мъж. Ако искаш да бъде направено, потърси жена.

Маргарет Тачър

***

Никой не може да те накара да се почувстваш унизен без твоето разрешение.

Елинор Рузвелт

И последният цитат го предлагам в оригинал, защото има непреводима игра на думи

I am a marvelous housekeeper. Every time I leave a man, I keep his house.

Zsa Zsa Gabor

Весел ден и се обичайте!

Източник


Ако харесвате моите публикации и моята гледна точка, ако това, което публикувам, ви е интересно или забавно, за да си гарантирате, че няма да изпуснете публикация, абонирайте се за съдържанието на този блог чрез RSS фийд или по имейл.

Публикувано на Думи, Мъдрости, Смешки и тагнато, , , , , . Запазване в отметки на връзката.

21 Responses to Забележителни цитати от забележителни жени

  1. Dessi Boshnakova каза:

    Майк, това с токчетата много ми хареса. И аз не смятам, че са удобни, но пък са красиви и поне мен ме правят за кратко висока.
    Благодаря за красивите цитати.

  2. radislav каза:

    Мерси Майк, яко е 🙂

    Ще гледам да не се депресирам, че отиде Гърция… 🙂

  3. Grimm каза:

    10x!
    Лили Томлин има и други много хубави –
    The road to success is always under construction.

    All my life, I always wanted to be somebody. Now I see that I should have been more specific.

    И фаворитът ми –
    We have reason to believe that man first walked upright to free his hands for masturbation.

  4. Божо каза:

    [blockquote]Когато жените са депресирани, те или ядат, или ходят по магазините. Мъжете нападат друга държава.[/blockquote]

    Веднага се сещам за две имена Голда Мейер и Маргарет Тачър.
    Други като кралица Виктория, Клеопатра също не са за забравяне.
    И други короновани особи от женски пол.

    Това, че малко жени са били начело на силни държави, може да е и за добро, иначе можеше вече да сме изчезнали като вид, особено ако държавната глава има тежък цикъл…
    😉

  5. Супер! Не помня кой го беше казал, но все пак:

    „The best man for the job is…a woman“ 😀

  6. Кристин каза:

    Чудесни са!

  7. apieceofme каза:

    Усмихна ме! 🙂 Хубав ден и на теб!

  8. morrt каза:

    О, да. И на мен това с депресията ми допадна най-много. Смях се на глас. Благодаря ти.

  9. ankabanka каза:

    Zsa Zsa Gabor отдавна ми е любима фигура! ето тази нейна мъдрост много ми харесва: Getting divorced just because you don’t love a man is almost as silly as getting married just because you do.
    а от горните най-много ми допада за примера и предупреждението и се чудя кое от двете ли съм аз?

  10. Майк Рам каза:

    Може и двете да бъдеш 🙂

  11. Васи каза:

    Много добра селекция, Майк. Трябва да пуснеш нещо такова около 8 март за поздрав 😉

  12. Майк Рам каза:

    На 8 март е много банално. Днес си беше много добър момент – поне за мен – създадох си настроение в един много скапан ден. Надявам се и на вас. 🙂

  13. Страхотен подбор. Забавлявах се искрено. Благодаря за настроението 🙂

  14. Еххх, приятно е да видиш един мъж, който да цитира повече от една забележителни жени! Благодаря и … ти пожелавам да имаш по-малко скапани дни или поне да си ги оправяш по такъв чудесен начин!

  15. Ooo добре, че от време на време се навиваме за подобни неща! Отдавна не се бях чувствал така – като по тениска на студено. Почти 100%-ви истини! Много се накефих!

  16. Графът каза:

    Благодаря!
    В някои има страхотно съдържание – като това за няколкото дни на Дженифър Ънлимитед и за смеха и плача на Лори Куслански.

  17. crio каза:

    Страхотни цитати 🙂

  18. kulinarnimisli каза:

    Страхотно! Много се смяхме особенно за гинеколога 🙂
    Поздрави

  19. Дени каза:

    Искрено ме развесели! Страхотни са!

  20. Лита каза:

    Вдъхновяващо 🙂 всичките са много хубави и вярни 🙂

Споделете вашето мнение!